Najčastejšie kladené otázky

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky:

 

1. Ako nájsť vhodný typ zrkadla?

V obchode môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaného výrazu alebo použiť vytvorené kategórie. Ak máte problémy s výberom zrkadla, môžete vždy kontaktovať našich poradcov na tomto e-mail [email protected]
 

2. Ako zadať objednávku?

Proces objednávky je veľmi jednoduchý! Keď nájdete svoj obľúbený typ zrkadla, stačí kliknúť na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA, vyplniť objednávkový formulár a vykonať platbu. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte nás!
 

3. Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Platba za vašu objednávku sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečenej online platby, t. j: PayU, kreditnej karty, debetnej karty, klasickým bankovým prevodom alebo na dobierku (u kuriéra).
 

4. Aký je čas vybavenia objednávky?

Každý produkt je vyrobený na individuálnu objednávku. Výroba začína po potvrdení objednávky a platby a trvá 2 pracovné dni. Celková dodacia lehota je zvyčajne 4 až 7 pracovných dní.
 

5. Akým spôsobom sú doručované zásielky?

Zásielky odosielame prostredníctvom kuriérskych spoločností v rámci krajiny aj do zahraničia. Dodacia lehota je zvyčajne 4–7 pracovných dní.
 

6. Aká je cena objednávky?

Cena objednávky závisí od typu a rozmeru zrkadla. Po výbere zrkadla sa po prechode do nákupného košíka zobrazí celková suma vašej objednávky.


Ku každej objednávke je potrebné pripočítať cenu dopravy.
 

7. Ako postupovať v prípade poškodenia zásielky?

Ak pri preberaní zásielky od kuriéra zistíte akékoľvek poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak je výrobok poškodený, ihneď spíšte s kuriérom protokol o poškodení. Potom ho pošlite na adresu [email protected] spolu s fotografiou poškodenia. Po prijatí vašej žiadosti vám zašleme nový produkt v plnej kvalite.


8. Ako reklamovať tovar?

Ak doručený výrobok nezodpovedá vašej objednávke - nesprávna veľkosť, rám, materiál alebo je objednávka neúplná, okamžite nás o tom informujte! Pošlite e-mail na adresu [email protected] spolu s fotografiou závady. Po akceptovaní vašej reklamácie vám pošleme správny výrobok alebo vám vrátime peniaze.

 

9. Je možné vrátiť objednaný tovar?

Zrkadlomat.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného výrobku. Nezabudnite však, že vrátený výrobok nesmie byť poškodený alebo použitý. Priložte doklad o kúpe zrkadla a svoje osobné údaje s číslom účtu, na ktorý chcete vrátiť peniaze. Peniaze vám vrátime do 14 pracovných dní od prijatia potrebných informácií a výrobku.

 

   

AK MÁTE AKÉKOĽVEK OTÁZKY, NAPÍŠTE NÁM!