Najčastejšie kladené otázky

Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky:

 

1. Ako nájsť vhodný typ zrkadla?

V obchode môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaného výrazu alebo použiť vytvorené kategórie. Ak máte problémy s výberom zrkadla, môžete vždy kontaktovať našich poradcov na tomto e-mail info@zrkadlomat.sk
 

2. Ako zadať objednávku?

Proces objednávky je veľmi jednoduchý! Keď nájdete svoj obľúbený typ zrkadla, stačí kliknúť na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA, vyplniť objednávkový formulár a vykonať platbu. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte nás!
 

3. Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Platba za vašu objednávku sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečenej online platby, t. j: PayU, kreditnej karty, debetnej karty, klasickým bankovým prevodom alebo na dobierku (u kuriéra).
 

4. Aký je čas vybavenia objednávky?

Výrobky vytvárame individuálne pre každého zákazníka. Odoslanie objednaného zrkadla sa zvyčajne uskutoční nasledujúci pracovný deň. Za začiatok doby realizácie sa považuje zaslanie e-mailu potvrdzujúceho prijatie objednávky na spracovanie - to je po prijatí všetkých najdôležitejších informácií a platby.
 

5. Akým spôsobom sú doručované zásielky?

Prepravu realizujeme kuriérskou službou v tuzemsku aj v zahraničí. Čas dodania závisí od krajiny (medzinárodné zásielky sa naceňujú individuálne).

- Doručenie v Poľsku trvá cca 1-2 pracovné dni.

- Doručenie v rámci Slovenska trvá cca 3-5 pracovných dní.

- Doručenie v rámci Európy trvá cca 3-5 pracovných dní.

- Doručenie do USA trvá cca 2-3 pracovné dni.

- Doručenie do iných štátov trvať cca 4-6 pracovných dní.
 

6. Aká je cena objednávky?

Cena objednávky závisí od typu a rozmeru zrkadla. Po výbere zrkadla sa po prechode do nákupného košíka zobrazí celková suma vašej objednávky.


Ku každej objednávke je potrebné pripočítať cenu dopravy.
 

7. Ako postupovať v prípade poškodenia zásielky?

Ak pri preberaní zásielky od kuriéra zistíte akékoľvek poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak je výrobok poškodený, ihneď spíšte s kuriérom protokol o poškodení. Potom ho pošlite na adresu info@zrkadlomat.sk spolu s fotografiou poškodenia. Po prijatí vašej žiadosti vám zašleme nový produkt v plnej kvalite.


8. Ako reklamovať tovar?

Ak doručený výrobok nezodpovedá vašej objednávke - nesprávna veľkosť, rám, materiál alebo je objednávka neúplná, okamžite nás o tom informujte! Pošlite e-mail na adresu info@zrkadlomat.sk spolu s fotografiou závady. Po akceptovaní vašej reklamácie vám pošleme správny výrobok alebo vám vrátime peniaze.

 

9. Je možné vrátiť objednaný tovar?

Zrkadlomat.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného výrobku. Nezabudnite však, že vrátený výrobok nesmie byť poškodený alebo použitý. Priložte doklad o kúpe zrkadla a svoje osobné údaje s číslom účtu, na ktorý chcete vrátiť peniaze. Peniaze vám vrátime do 14 pracovných dní od prijatia potrebných informácií a výrobku.

 

   

AK MÁTE AKÉKOĽVEK OTÁZKY, NAPÍŠTE NÁM!